Kan jeg bestille varer hjem?
Det er afdelingen, hvor du modtager din behandling, som bevilliger at du kan bestille varer til dit eget hjem. Bevillingen afhænger blandt andet af, hvilken behandlingstype der er tale om, og dermed om varen er på regionens webshop.
Hvem betaler for varerne?
Region Midtjylland betaler for varerne og for levering af varerne.
Hvordan bestiller jeg varer?
Du logger ind på webshoppen via: https://rmindkob.sundhed.rm.dk/.
Du skal bruge MitID til at logge ind på webshoppen.
Hvorfor kan jeg ikke logge på med mit MitID?
Kontroller at dit bruger-ID er korrekt indtastet. Ellers se på www.mitid.dk.
Hvis du ikke er oprettet i webshoppen, kommer der en fejlmelding.
Hvad sker der med min bestilling, hvis jeg afbryder og logger på igen?
Hvis varen er lagt i kurven, og du logger af webshoppen kan du fortsætte med at bestille, når du logger på igen.
Hvordan logger jeg ud af webshoppen?
Luk vinduet eller fanen med webshoppen, for at komme ud af systemet. På en PC gør du dette ved at trykke på krydset i øverste højre hjørne.
Hvordan kan jeg se, om min bestilling er gået igennem?
Du kan se om bestillingen er gået igennem ved at klikke på ikonet "bestilling" i venstre side.
Hvordan kan jeg spore varen ved GLS?
GLS sender pakkenummeret med SMS eller mail. Du kan tast pakkenummeret på GLS' hjemmeside eller app, for at se hvor langt pakken er kommet i leveringsprocessen.
Hvilke varer kan jeg bestille?
I webshoppen kan du kun bestille de varer, som afdelingen har bevilget til dig.
Hvor mange varer kan jeg bestille?
I webshoppen kan du kun bestille det antal varer, som afdelingen har bevilget til dig.
Hvornår kommer varen til min adresse?
Varen bliver leveret 2-3 hverdage efter bestilling.
Hvis du ikke er hjemme, når GLS leverer pakken
Hvis du ikke har oprettet en fuldmagt hos GLS, vil din pakke blive leveret til nærmeste pakkeshop.
Du får en sms fra GLS, når pakken er klar til afhentning.
Hvordan opretter jeg en fuldmagt hos GLS?
Hvis du ønsker, at GLS stiller pakken fx ved din hoveddør, kan du oprette en fuldmagt hos GLS på dette link: fuldmagt-app - GLS. Varerne vil så blive stillet på det aftalte sted.
Bemærk at pakken ikke kan tåle at stå ude i fx regnvejr i længere tid.
Kan jeg få mine varer på en anden adresse end den, der er registreret i systemet?
Du vil som udgangspunkt få dine varer leveret til den adresse, der er registreret i folkeregistret.
Ønsker du at få varen leveret på en anden adresse, kan leveringsadressen ændres ved at ændre adressen, inden du trykker send bestilling.
Der leveres udelukkende varer i Danmark.
Hvis du har modtaget de forkerte varer eller mangler nogle varer.
Har du ikke fået de varer, du har bestilt, kan årsagen være:
- At din vare er udgået og erstattet med et tilsvarende produkt.
- At din vare er i restordre vil blive tilsendt hurtigst muligt.
- At der er sket en fejl. Er dette tilfældet, kan du kontakte regionens lager, som beskrevet nedenfor under "Kontakt".
Jeg har ikke modtaget min pakke
Har du ikke modtaget din bestilling inden for det forventede antal dage, kan du kontakte regionens lager, som beskrevet nedenfor under "Kontakt".
Kan jeg returnere mine varer?
Har du modtaget for mange eller forkerte varer, må de af hygiejnemæssige årsager ikke returneres til regionens lager.
Du bedes derfor selv bortskaffe varerne.
Hvorfor får jeg så mange varer ad gangen?
Varerne kan blive leveret i større mængde end du har brug for. Regionens lager forsøger at tilpasse størrelsen på de pakker, der kan bestilles. Men pakkestørrelserne skal passe til forskellige patienter, og derfor passer de ikke nødvendigvis til dit behov.
Hvorfor leveres mine varer i en stor kasse?
Du kan opleve at varerne bliver leveret i forholdsvis store kasser. Det skyldes bl.a., at varerne pakkes af lagerrobotter, som endnu ikke kan pakke en kasse så godt som et menneske kan.